Wednesday, February 8, 2012

PRAGUE

Fish w/ Potatoes

Club sammie w/ fries, Pumpkin soup and Tomato & Spinach gorgonzola pasta

If you have sensitive eyes or stomach or anything for that matter do NOT scroll down!!!!


Yes those are my boots and yes that is the hotness that I am married to.  FYI I did not put him up to this I took my boots off to go to the bathroom and when I came back he put my boots on willingly himself.  And then after I took the pictures he said I wasn't allowed to put them on my blog. AHAHAHA. That's what he thinks.


Me: OMGGGG YOU LOOK LIKE A LITTLE DANCING LEPRECHAUN
Momma Chen: Hahaha he does a little
My sister: Where's your pot of gold little dancing leprechaun
The hubs: Ask Lisa she spent it all
Me: EW!


Now don't you girls want all that sexiness? AHAHAHAH. jkjkk Love you booboo :)!



Little Nutella packets!! WHAT WHAT!!!

















My sister and her brand new cat luggage hahaha she's like a grandma trapped in a 20 year olds body with her head half shaved.





Crispy pork w/ fries and salad, Lambchops and potato dumplings



I want that gorgeous blue Burberry coat!!  It's such a unique and pretty blue color!


I want a little girl just so I can dress her up in this even though I know it's totally tacky and ostentatious buttttt.. I still like it AHAHAHAHA.


These Louboutins are SO BADASS!!! 

 I would so want to get these if I wasn't dealthy afraid of tripping over myself and stabbing myself with these. AHAHAHA.  Is that even possible?


YAY! :)

42 comments:

  1. I love Prague a lot...especially the Orloj! :)

    ReplyDelete
  2. my eyes! my eyes! haha...your hubs is so funny. you guys have the same size? do you research on places to eat beforehand or randomly pick a place? all your food porn looks yummy.

    i wonder if tsa will allow those shoes?

    ReplyDelete
  3. omg, i loved that a lot of the hostels/hotels in europe had those nutella packets!

    ReplyDelete
  4. can't wait to see what you get from ferragamo~

    ReplyDelete
  5. NUTELLA PACKETS! lol Those are so cool! I never even knew they existed! Haha!

    I always think the same about spiked Louboutins! They're total hot, but I can totally see myself stabbing myself or hurting someone accidentally...0_o"

    ReplyDelete
  6. hehehe we have nutella packets too and a lot of other packets (esp in indonesia)

    it is so true bout those louboutins hahaha would i poke myself accidentally when i trip? uh oh ..

    prague!! omg... oozing gorgeousness!! love all your travel photos =)

    ReplyDelete
  7. Prague looks beautiful! I love the pics of the scenery, the food, the shopping!

    ReplyDelete
  8. cute! the food always looks good!
    Jelly you're travelling so much now that you moved! Prague is so beautiful!
    The louboutins are hot! i dont' know about stabbing, maybe scratching yourself :p
    I eat the mini packet of nutella on it's on :p My mum always put one in the lunchbox when I was a kid. We have them in the supermarkets here in Australia :D

    ReplyDelete
  9. Bwahahaha. Your hubs is funny. LOL. Is that really your sisters cat luggage?! LOLS!!!

    richelle
    www.rarepersona.com

    ReplyDelete
  10. I need to start going to church....=D you guys have so much fun, and he's hilarious! Get the loubs, the spike's are made of plastic now from what tpf-ers say lol. Im seriously living vicariously through you, your trips are amazing and i only wish i could eat just half of what you get to!! So yums! Do i spy a goodie....haha <3

    ReplyDelete
  11. You know what they say that lies behind every "jk," there is some truth to it. =P

    ReplyDelete
  12. Your commentary is always hilarious haha! "Little Nutella Packets!! WHAT WHAT!!" haha!

    ReplyDelete
  13. Yes...it IS possible. Kim Kardashian once tweeted a picture of her leg bleeding, and it was because of a spiky Loub!

    ReplyDelete
  14. Amazing food pics as always! And how awesome is your husband!? He will always keep you laughing!!

    I don't know if you remember this or not, but I remember at an awards show (two years back?), J.Lo was wearing the Loubi's with the sharp spikes.. she stabbed herself while walking and had to get bandaged up! She didn't even need to fall down, hahaha

    ReplyDelete
  15. how cute are your furry boots! can't wait to see what you got from Ferragamo :) and you're carrying your bow bag *heart *

    ReplyDelete
  16. Amazing vacation. Beautiful photos btw.

    WHAT!!! They have Nutella in a package? I love Nutella.

    http://myminibag.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Oh, you are very lucky! Travel, journey, eat!! Cool!:)

    ReplyDelete
  18. Husbands should be careful when they make fun of us right?

    Yum I would love to have a meal with you someday!

    ReplyDelete
  19. omg hahahahaa your husband gets funnier w each post! does he read your posts?? XD

    OMG nutella packets!! how many did u steal? it's ok, u can tell me. i wont judge ^o^

    ReplyDelete
  20. Ooooh. I'm so jealous. I've always wanted to go to Prague. Please tell me what it was like. It's getting harder and harder to travel these days with school and all. Airfares during term breaks are ridiculous expensive too.

    ReplyDelete
  21. I am SOOOOOOO living vicariously through you! Your photos make me feel like I'm there in Prague with you! :D

    ReplyDelete
  22. Can't wait to see what you got at Ferragamo!! Love love love your fur coat that's keeping you warm! Your hub is one cutie!! Lol

    ReplyDelete
  23. Haha those UGGs suit him, I actually saw an old man wearing UGGS at the Drs yesterday. I did have to double take a look. Prague looks gorgeous, what great photographs!

    ReplyDelete
  24. i LOVED prague - i'd really like to go back there soon!

    ReplyDelete
  25. Awww Lisa, you and your hubby are so funny, i love reading your captions! I used to have fuzzy boots, until i wore them so much it litterally fell apart haha.

    Wow another beautiful historical looking place! i love those spiky Loubie heels! I can totoally see myself wearing spikes all over!

    And nutella packets? OMG, never seen! I'm such a nutella craze! (nutella and banana beaver tail...mmmmmm)

    ReplyDelete
  26. LOL! That photo of your husband is just too funny!

    ReplyDelete
  27. LOL!!! the photo of your hubby is sooo priceless! xD
    what did you get from ferragamo dear? reveal! LOL!

    ReplyDelete
  28. Your hub is so silly. I think he secretly like your boots so beware girl! Okay now i am ready for a reveal.

    ReplyDelete
  29. LOVE the images! Brilliant scenery and food! I will have to go to prague! xoxo

    ReplyDelete
  30. lovely pics!! when will i ever see prague lol!

    ReplyDelete
  31. Ooh Burberry is my favorite! I can hardly visit there without wanting to buy the whole store! I quite like the clockwork your photographed! ^^

    ReplyDelete
  32. Such beautiful photos and you guys are so cute! I always want to visit Prague and your post makes me want to go there more!! xo akiko
    Style Imported

    ReplyDelete
  33. FOODDDD! Whenever I go on your blog, Im always bombarded with delicious food, sexy shoes. hahaha I love it! I really hope my lifestyle will be like yours in the future. and OMG this time I see your husband in fuzzy shoes. :)

    ReplyDelete
  34. Lisa your hubby is too hilarious! You two crack me up. I love the architecture there. That cathedral (i think it is) in the backdrop is simply gorgeous. Omg'd that bear! He's HUGE. That was a cute baby coat, but I'm funny with prints too. Amazing pics girl!
    http://www.averysweetblog.com/

    ReplyDelete
  35. I read this blog post last night at like 4am on my iPod and jumped on here today just to let u know the Pot of gold joke cracked me up before I went off to bed. lol

    ReplyDelete
  36. Oh Lisa, your husband is almost as nutso as mine, my dear husband has also tried on articles of my wardrobe, some more frightening than your fur boots. :) I have never been to Prague but it looks gorgeous. I pray for a day when Neutella packets will become a part of the Ameican way of life ... I guess I should pray for world peace but I think Neuella is easier :) love how close you and your family are ... Precious!

    ReplyDelete
  37. I've always wanted to visit Prague so I am extremley jealous.
    Also your hubby in your boots nearly made me spit my tea all over my laptop from laughing!!

    ReplyDelete
  38. Your hubby and you are soooo adorable! like!like!like!

    ReplyDelete
  39. I would totally ask more a few more packets of Nutella and stuff them in my purse!! BTW, your lil sister's cat luggage is awesome!! :-)

    ReplyDelete
  40. The Gucci raincoat isn't tacky if you're under 5! Your hubs is ADORABLE!!!!

    ReplyDelete